Eylül 05, 2005

Matrix'in Çocukları

Aşağıda İngiliz yazar David Icke'ın sitesinden bir alıntı var.Çok hoşuma gitti ve sizlerle paylaşmak istedim bunu. Bence Amerikan-İngiliz politikalarını ve ordularını en iyi biçimde tarif eden bir yazı. Diğer yazılar için sitesini ziyaret edebilirsiniz.Türkçeleri mevcut.

DAVID ICKE’IN “MATRIX’İN ÇOCUKLARI” İSİMLİ KİTABINDAN, “ÖLMEK İÇİN SAVAŞA GİDEN ASKERLER ORDUSU” SAVAŞA HAZIRLANIRKEN, HATIRLANILMASI GEREKEN ÇOK UYGUN BİR ALINTI

Yazan: David Icke

“Matrix’in Çocukları”, sayfa 403-404’den alıntı (yazan: David Icke)

... Hükümetler, sizin üzerinde konuşmak için hiç bir söz hakkına sahip olmadığınız yasaları yürürlülüğe koyarlar ve bunu “politikacılar” için geçerli olan, oy veren kuklaların sayesinde elde ettikleri Parlamento ve Kongre’deki
çoğunlukları sayesinde yaparlar. Böylece, kanun yapma hakları ile her istedikleri yasayı yaratabilirler. Bu gerçekleştikten sonra, sahnede daha fazla kuklalar, yani sınır-kapı koruyucuları belirir.

Onlara polis ve askerler deriz. Onlar yaptıklarında sebep aramazlar, yapmaları gerekeni ya yaparlar ya da ölürler. Düşünmek için ödenmezsiniz, yalnızca kanunu uygulamak ve emirlere uymak için ödenirsiniz.

Biz size, vücutlarınızı ve tetiği çekecek olan parmaklarınızı kullanmanız için ödüyoruz, beyinleriniz için değil, asker. Şimdi ATEŞ ET! EMREDERSİNİZ, EFENDİM! Bu kadar trajik olmasa, aslında komik olurdu. Küçük oğlanlar, başka insanların hayatları pahasına askerleri oynatmakta:

Hey asker, yalnızca dün vardığın bir ülkede bir sürü ceset yığını bıraktın, onlar sana ne yapmıştı?

Onlar düşmandır, Efendim.

Onlarla daha önce hiç konuştun mu?

Tabii ki hayır, Efendim.

Kanlı bir diktatörü savunmak için [ya da Seçkinlerin yok etmek istediği hedefe] senin ordunun gönderilmesi ile ölen bu insanların tıpkı senin gibi olmalarını; aileleri, çocukları ve istekleri ile daha iyi bir hayat yaratmaya çalıştıklarını göz önünde bulunduruyor musun?

Hayır Efendim

Girdiğin bu ülke hakkında daha önce herhangi bir şey okudun mu?

Hayır Efendim

Peki o zaman düşman olduklarını nereden biliyorsun?

Komutanım söyledi Efendim

Ona kim söyledi?

Onun komutanı söyledi, Efendim

Tüm bu yığının üstünde, esas emir veren kim?

Başkan, Efendim

Peki Başkan’a kim emir verir?

Tabii ki halk, Efendim, bu demokrasidir

Bu halkın içerisinden kaç tane insan sana o insanları öldürmeni söyledi?

Ee, bir tanesi, Efendim

Peki kimdi o?

Komutanım Efendim

Ona kim söyledi?

(Yukarıya bakınız)

VEYA, HENRY KISSINGER’IN SÖYLEDİĞİ GİBİ: “ASKERLER, YALNIZCA, DIŞ POLİTİKADA PİYON OLARAK KULLANILAN, AHMAK, BEYİNSİZ HAYVANLARDIR”

“Kiss the Boys Goodbye”dan alıntı (Stevenson & Stevenson tarafından, sayfa 97, Futura1990)