Ocak 15, 2005

Çanakkale Gel - Git Olayları

Yaşanan ilginç bir olay daha Çanakkale boğazında suların 2 metre kadar çekildiği söyleniyor...
Haberler doğru ise ve sanırım bu doğru TV lerde de birçok görüntü yayınlanmış durumda...

Şimdi bu konuyu inceleyecek olursak daha önceki bilgilerimin ışığında aşağıdaki sonuçları elde ediyorum...

Suyun hareketi denizlerde bilindiği gibi iki türlü olmakta ya hızlı esen bir fırtına sonucu suyun bir yere yığılması ile taşkınlar, ikinciside Ay'ın çekim kuvveti ile değişen su gel-git leri. Şimdi Çanakkalede yıllardır yaşanmayan bir olay şimdi neden ortaya çıkmış olabilir...

Çanakkale ve Istanbul boğazları iki denizin bağlantı noktaları ve doğal bir akıntıları olan sular. Şimdi burada denizin 2 m alçalması su akıntısının azaldığını gösteriyor...

Su akıntısı boğazlarda iki yönde birden olmakta alt ve üst akıntılar sayesinde iki denizin suları hızlı bir şekilde yer değiştiriyor, yer değiştirme sırasında çalkanan deniz belli bir yükseklik kazanır, eğer bu akıntı durmuş ise su çalkantısı azalacağı için su azalma etkisi göstererek bu şekilde görünür...Ve benim tahminim doğru ise boğazlarda bulunan bu akıntılar durmuş durumda... Her iki yönde de akıntı çok azalmış olmalı...

Peki su akıntısı neden azalmış olabilir ???

Akdeniz ve Karadeniz suları içerik olarak birbirlerinden oldukça farklı birer deniz. Tuz oranı, sıcaklık değerleri ile sular arası denge bozulmakta ve akıntı sağlanmaktadır... Bu değerlerdeki bir değişiklik suyun akıntısını durdurur...

Suyun sıcaklığı değişmiş olabilir mi ???

Bu mümkün,,, Karadeniz sularının sıcaklığının artma ihtimali yüksek...Bölgenin Ukraynadan başlayan ve Balkanlar üzerinden Türkiyeye ulaşan kısmında su sıcaklık değerinin arttığını tahmin ediyorum... Artış bir önceki yazımda söz etmiş olduğum etkilerden dolayı yoğun bir enerji dalgası şeklinde olmuş olabilir.Bu enerji dalgası uzaydan gelmektedir. Eğer Istanbulda bir kaç gün içinde yoğun bir şekilde sis oluşursa söylediklerimi lütfen dikkate alınız !!! Çünkü ısınan yeryüzü ( Deniz veya kara fark etmez ) ile soğuk havanın teması sonucu yoğun bir sis oluşacaktır...

Dünyanın en önemli su yolu üzerine yoğun bir enerji dalgası atağı olabilir... Bilim adamlarının acil olarak Boğazlardaki akıntıların azalıp azalmadığını kontrol etmeleri gerekmekte...Bunu İstanbul ve Çanakkalede oturanların gözleri ilede görmeleri mümkün lütfen boğazları takip edin belli mevkilerde akıntıların durumu nasıl, eski akıntı girdapları oluşmakta mı ???

Yine bir önceki yazıda da yazdığım gibi Kıta avrupasında bir kaç ay içinde çok büyük doğa olaylarının olacağını tahmin ediyorum... Özellikle bu olaydan sonra bunun olabilirliği çok yükseldi...

Kuzey kutupları ve Bizim Trakya ile boğazlar bölgemizden geçen bir enerji dalgası çok zayıfda olsa etkili olmakta. Enerjinin yoğunlaştığı anda herhangi bir doğa olayını bekleyiniz...Enerjinin yoğunlu için kriter değer olarak Güneşi izleyin son günlerde eğer güneşde bir değişik olacak olursa dikkatli olun...

Ben bu yazıları yazmak istemiyorum ancak bu yazıları yazmak benim görevim diyerek bu işe soyundum. Dünyada son bir yılda yaşanan doğa olaylarının toplam yıkım gücü 100 yıllık toplam doğa olayına bedel...

Son olarak şunu söylemek istiyorum, bu enerji dalgası konusunda lütfen belirtileri takip edin, çevrenizde olan biteni izleyin doktorlarla konuşun, birkaç aydır mide bulantısı, baş dönmesi ve bir takım buna benzer olaylarda yoğun artışlar olduğunu teyit edeceklerdir. Benim çevremde birçok kişi baş dönmesi ve mide bulantısından şikayetci durumda.
Bu durum şunu gösteriyor beyin fonksiyonlarını etkileyen birşeyler var...

Yine yazacağım bir doğa olayı daha bekliyorum...